RABOBANK - Brand stories
Voor Rabobank regisseerde ik een content reeks, waarin voorbijgangers openlijk over hun persoonlijke situaties vertelden na aanleiding van een stelling. Onder de titel Zet een Stap werd mensen gevraagd om een kant te kiezen en te beargumenteren waarom ze het wel of niet eens waren met de gepresenteerde stelling.
​
Per stelling zijn er deliverables opgeleverd van 60, 30, 15, 10 en 6 seconden. Te zien op Instagram, Instagram stories, LinkedIn, Youtube, Twitter en Facebook.
Klant: Rabobank
Bureau: 180 Amsterdam
Creative: Leen de Ronde, Luuk Simonse, Paul de Haas en Bob Haarmans
Account: Neeltje Prevo
Regie: Romée Steenmeijer
Regie-assistent: Isabelle van der Kroft
DOP: Tim Heij
Sound Recordist: Daan Arens
Montage: Lisette van der Lee en Jonathan Mechanicus
Grading: 180 Amsterdam
Producer: Chantal Bartels en Yara Hendriks
Videoproducent: 180 Amsterdam